CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 3 december 2013

wekker easelkaart

Hallo Allemaal,
Ik heb de kaart gesneden met de Silhouette van wit en lichtblauw Papicolor karton. Het design papier is van Marjoleine, de ronde gouden stickertjes komen uit de Ribbon stickers van JeJe Products en de parels zijn van Vivigade Design. Verder heb ik blauw lint met witte stipjes gebruikt, de stempels zijn van Marianne Design (COL1313) en zijn ingekleurd met Derwent Pastels, de klok is een stans van Marianne Design en de tekst heb ik met de Silhouette gemaakt en gesneden.

groetjes Linda

maandag 2 december 2013

nieuwe challenge voor december

Voor deze challenge heb ik gebruik gemaakt van
- witte cardstock
- design papier van Eline's winterhuis
- takjespons
- bloemen
- witte gelpen
- splitpen
- bloemen
- 3D beertje
- sentiment stempel en pons

groetjes Chantal

maandag 28 oktober 2013

nieuwe challenge bij Annette's creafarm

Deze kerstkaart is de nieuwe challenge van Annette. Hij is echt leuk om te maken.
De kerstbomen zijn geëmbost met zwarte poeder. De kerstman is ingekleurd met copics. Scrabble letters maken de tekst.
Nog een prettige dag hopelijk met niet teveel storm
liefs Chantal

zaterdag 5 oktober 2013

50

Hoi Allemaal,

Ik heb een kaartje gemaakt met materiaal van Annette's Creafarm. Ik heb gebruikt uit de webwinkel: 
Lila linnen karton, wit linnen karton, kars flower acrylic pearls white, lila lint, JeJe pearl foil.

Ik heb er nog geen tekst bij gedaan want hij kan voor 50 jaar (jarig) of voor 50 jaar getrouwd, dus de tekst komt later.

groetjes Linda

maandag 16 september 2013

overhemd kaartje

Hoi Allemaal,

De nieuwe challenge is weer begonnen op het blog van Annette's Creafarm Deze keer kun je het patroon van deze leuke overhemd kaart aanvragen. Een leuk patroon voor mannen kaarten waar je alle kanten mee op kan. Ik heb er nog een voorbeeld kaart mee gemaakt. Dit keer heb ik de kaart als dubbele kaart gebuikt.

Ik heb spullen gebruikt uit de webwinkel van Annette:  Cardstock van Papermania Capsule, scrap papier is van Wellington Bear en verder wat stickers uit de JeJe Ribbon stickers.
groetjes Linda

donderdag 1 augustus 2013

Een handtasje

Hoi Allemaal,

Ik heb een handtasje gemaakt, wat geld en chocolaatjes erin en ik had weer een leuk kadootje.

De spullen komen uit de webwinkel van Annette's Creafarm, ik heb gebruikt: Wit linnen karton, Design papier Papermania Parkstone Pink, pearls van Vivi Gade Design, Sticker van Starform, strikje van Papermania ribbon bow, brads van Basic Grey, glitter papier van Paparmania Paperazzi. De randjes bewerkt met distress ink victorian velvet.

Het tasje heb ik met de Silhouette gesneden.



groetjes Linda 

dinsdag 23 juli 2013

kaart met distress inkt en stempels

Deze kaart heb ik gemaakt met volgende producten
- distress inkten, stormy sky, shabby shutters, broken china
- gestempeld met stempelset van inkadinkado
- happy birthday en postcard gestempeld met papermania stempelset portobello road
- postcard nog eens gestempeld met vesamark en geëmbost met zwarte poeder
 en deze met dezelfde kleuren gedistresst.
- envelop bestempeld met stempels uit de set van papermania
- alle randen gedistresst met vintage photo
- postcard met 3 D opgekleefd.

 

woensdag 5 juni 2013

Een kratje......?



Hoi allemaal,

Deze keer heeft Annette een heel leuk kratje ontworpen voor de nieuwe Duo Challenge, dit is mijn voorbeeld geworden.

Ik heb gebruikt: wit karton, scrap papier van Marianne Design Eline's Flowers, organza lint, vogel pons en rand pons van Martha Stewart, hekje van Memorybox.
De vogel is bewerkt met Distress Ink 
In het kratje zit een mooie vak verdeling.
Ik heb mijne gevuld met reepjes chocola, die blijven mooi staan zo.
groetjes Linda

donderdag 2 mei 2013

Gieter Linda

Hoi Allemaal,

Deze leuke gieter is het patroon van de nieuwe Duo Challenge, je kan het hier aanvragen.

Ik heb gebruikt: grijs cardstock en mica. De bloemen,gras en vlinders heb ik gekleurd met distress inkt kleuren: Victorian velvet, faded jeans, dusty concord, peeled paint, wild honey en forest moss.

Van mezelf heb ik gebruikt Joy stansjes voor de bloemen, Martha Stewart pons voor vlinders en gras.
Ik heb de gieter bekleed met aluminium tape en dit met een embossing mal door de Double Do XL gedaan en met acrylverf (oud goud) bewerkt.

Van opzij gezien, het is een doosje. 
groetjes Linda

woensdag 24 april 2013

communiekaart

Hopelijk hebben jullie kunnen genieten van de zon?
Ik moest nog een communiekaart maken.
Deze keer heb ik gewerkt met papier van papermania en glitterpapier. Deze kan je vinden in de webwinkel van Annette.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics.
Gras komt van een snijmal
cirkelpons en stempel
bloemen-emblishments.
Alle randen met distress gekleurd.

maandag 22 april 2013

Happy Anniversary

Hallo allemaal,

Ik heb een kaartje gemaakt van het prachtige papier van Basic Grey Paper pad Lemonade.
Dit prachtige papier kun je in de Webwinkel vinden.

Wat ik zelf gebruikt heb  is deze stempel van de  Greeting Farm ( Just call me).
De Creatable is van Marianne design (Sneeuwvlok).

Dit is het resultaat. 

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


zondag 21 april 2013

Tweede Gorjuss kaartje van Linda

Hoi allemaal,

Dit is mijn tweede DT kaartje met Gorjuss voor Annette's Creafarm. Ik heb de volgende materialen gebruikt uit de webwinkel van Annette: Gorjuss uitdruk vel, design papier van Gorjuss, Ribbon Stickers van JeJe en een Simply Gorjuss Metal Brad.

De takjes zijn gemaakt met een Memorybox stans en de kaart heb ik met de Silhouette Designer editie zelf ontworpen en gesneden. De puntjes van de i heb ik met een strookje mica vast geplakt.

Aan de achterkant heb ik een standaardje gemaakt zodat het kaartje leuk blijft staan. 
groetjes Linda

woensdag 17 april 2013

Gorjuss kaartje van Linda

Hoi Allemaal,

Ik heb een kaartje met Gorjuss materiaal gemaakt. De materialen die uit de webwinkel van Annette komen zijn: wit kaartkarton, Simply Gorjuss Mini Buttons, Simply Gorjuss Mini Bows, zwart/wit lint, Gorjuss uitdruk vel, en design papier van Gorjuss.

Van mezelf heb ik toegevoegd een tekst sticker van Starform 238, die heb ik met een marker zwart gekleurd en de hoekjes zijn gemaakt met een Memorybox stans (Macarena corner)

groetjes Linda

zondag 14 april 2013

Shadow box kaartje van Linda

Hoi allemaal,

Ik heb een shadow box kaartje gemaakt, ik heb deze met de Silhouette gesneden. De randjes zijn geponst met een Martha Stewart pons.

De materialen komen uit de webwinkel van Annette's Creafarm ik heb gebruikt: design papier Me to You spring chic, gebroken wit cardstock, label met zilver randje, bedeltje, blauw lint met witte stippen, plak parels en letter stickers van Nellie Snellen.

Het plaatje komt uit mijn eigen voorraad en is van Do Crafts new arrival cardstock stickers.

Hier zie je de diepte in de kaart 
Close up van de tekst. 
groetjes Linda

vrijdag 12 april 2013

rozenkaart


Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe spulletjes die ik als designer heb gekregen van Annette.
Ik wou het een beetje in de stijl van de roosjes op het papier houden en dit is het geworden.

gebruikte materialen

- witte cardstock, roze cardstock papermania
- linnen papier met roosjes op van paper mania : vintage notes
- kanten lintjes vintage notes paper mania
- roze strikjes paper mania : capsule collection
- cirkelpons grote en kleinere maat
- EK pons voor de bloemen border
- distress inkt vintage photo voor de randen
- kleine stempel for you.

Al de spulletjes zijn te verkrijgen in de webwinkel van  Annette's Creafarm.

Groeten van Chantal

zondag 31 maart 2013

Gemaakt door Elly

 
 
Hallo allemaal,
 
Onze gast designer Elly heeft deze gift card verpakking gemaakt. Het is de challenge die op het Annette 's Creafarm blog loopt. 


zaterdag 30 maart 2013

Gemaakt door Adriana

Hallo allemaal,

Adriana heeft haar gift card verpakking ook gemaakt.
Zoals jullie zien kun je met dit patroon vele kanten op.

Groeten van Annette

Gemaakt door Linda


Hallo allemaal,

Linda heeft dit leuke baby kaartje gemaakt met de vellen van Marjolein.
Een bloembak kaartje. Een leuk model. Weer eens iets anders.
Zij heeft de volgende producten gebruikt:
  • Design vellen van Marjolein
  • Lichtblauw en lichtgrijs cardstock
  • Baby boy vel van Marjolein
  • Bosje witte roosjes
  • Blaadjes
Groeten van Annette

 
 
 
 
 
Ik heb nog een baby kaartje gemaakt, een bloembak kaartje deze keer, ik heb gebruikt: lichtblauw en licht grijs cardstock, verschillende soorten design papier van Marjoleine, plaatje van Marjoleine en witte roosjes.



  • Van mezelf twee blaadjes toegevoegd.

vrijdag 22 maart 2013

Adriana komt ons design team versterken


Hallo allemaal,

Wij zijn blij dat Adriana ons Annette's Creafarm Challenge team komt versterken. Zij is een oude bekende van het team van Jolanda. Cards-etc-Shop. Welkom in het team, Adriana en wij zullen zeker gaan genieten van je mooie creaties.

Groeten van Annette

maandag 11 maart 2013

Gemaakt door Linda

 
 
Hallo allemaal,
 
Linda heeft deze leuke paas doosjes gemaakt. Het patroon komt uit de Silhouette Shop en verder heeft zij gebruikt:
  • Design Papier Basic Grey Kissing Booth Sweet Nothing/kis 3563
  • Design Papier Basic Grey Kissing Booth Booth Lip Lock.kis 3560
  • Wit en geel cardstock
  • Wit en Geel lint
  • Roosjes
  • Snijmal
 
Groeten van Annette