CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 5 juni 2013

Een kratje......?



Hoi allemaal,

Deze keer heeft Annette een heel leuk kratje ontworpen voor de nieuwe Duo Challenge, dit is mijn voorbeeld geworden.

Ik heb gebruikt: wit karton, scrap papier van Marianne Design Eline's Flowers, organza lint, vogel pons en rand pons van Martha Stewart, hekje van Memorybox.
De vogel is bewerkt met Distress Ink 
In het kratje zit een mooie vak verdeling.
Ik heb mijne gevuld met reepjes chocola, die blijven mooi staan zo.
groetjes Linda

donderdag 2 mei 2013

Gieter Linda

Hoi Allemaal,

Deze leuke gieter is het patroon van de nieuwe Duo Challenge, je kan het hier aanvragen.

Ik heb gebruikt: grijs cardstock en mica. De bloemen,gras en vlinders heb ik gekleurd met distress inkt kleuren: Victorian velvet, faded jeans, dusty concord, peeled paint, wild honey en forest moss.

Van mezelf heb ik gebruikt Joy stansjes voor de bloemen, Martha Stewart pons voor vlinders en gras.
Ik heb de gieter bekleed met aluminium tape en dit met een embossing mal door de Double Do XL gedaan en met acrylverf (oud goud) bewerkt.

Van opzij gezien, het is een doosje. 
groetjes Linda

woensdag 24 april 2013

communiekaart

Hopelijk hebben jullie kunnen genieten van de zon?
Ik moest nog een communiekaart maken.
Deze keer heb ik gewerkt met papier van papermania en glitterpapier. Deze kan je vinden in de webwinkel van Annette.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics.
Gras komt van een snijmal
cirkelpons en stempel
bloemen-emblishments.
Alle randen met distress gekleurd.

maandag 22 april 2013

Happy Anniversary

Hallo allemaal,

Ik heb een kaartje gemaakt van het prachtige papier van Basic Grey Paper pad Lemonade.
Dit prachtige papier kun je in de Webwinkel vinden.

Wat ik zelf gebruikt heb  is deze stempel van de  Greeting Farm ( Just call me).
De Creatable is van Marianne design (Sneeuwvlok).

Dit is het resultaat. 

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


zondag 21 april 2013

Tweede Gorjuss kaartje van Linda

Hoi allemaal,

Dit is mijn tweede DT kaartje met Gorjuss voor Annette's Creafarm. Ik heb de volgende materialen gebruikt uit de webwinkel van Annette: Gorjuss uitdruk vel, design papier van Gorjuss, Ribbon Stickers van JeJe en een Simply Gorjuss Metal Brad.

De takjes zijn gemaakt met een Memorybox stans en de kaart heb ik met de Silhouette Designer editie zelf ontworpen en gesneden. De puntjes van de i heb ik met een strookje mica vast geplakt.

Aan de achterkant heb ik een standaardje gemaakt zodat het kaartje leuk blijft staan. 
groetjes Linda

woensdag 17 april 2013

Gorjuss kaartje van Linda

Hoi Allemaal,

Ik heb een kaartje met Gorjuss materiaal gemaakt. De materialen die uit de webwinkel van Annette komen zijn: wit kaartkarton, Simply Gorjuss Mini Buttons, Simply Gorjuss Mini Bows, zwart/wit lint, Gorjuss uitdruk vel, en design papier van Gorjuss.

Van mezelf heb ik toegevoegd een tekst sticker van Starform 238, die heb ik met een marker zwart gekleurd en de hoekjes zijn gemaakt met een Memorybox stans (Macarena corner)

groetjes Linda

zondag 14 april 2013

Shadow box kaartje van Linda

Hoi allemaal,

Ik heb een shadow box kaartje gemaakt, ik heb deze met de Silhouette gesneden. De randjes zijn geponst met een Martha Stewart pons.

De materialen komen uit de webwinkel van Annette's Creafarm ik heb gebruikt: design papier Me to You spring chic, gebroken wit cardstock, label met zilver randje, bedeltje, blauw lint met witte stippen, plak parels en letter stickers van Nellie Snellen.

Het plaatje komt uit mijn eigen voorraad en is van Do Crafts new arrival cardstock stickers.

Hier zie je de diepte in de kaart 
Close up van de tekst. 
groetjes Linda