CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 12 mei 2010

Het Design Team.

Hallo allemaal,

Annette's Creafarm heeft een vast Design Team en Gast designers. De vaste designers helpen ook als ik grote workshops geef of als ik op een beurs of markt sta. Dit laatste doe ik eigenlijk niet zoveel meer i.v.m. tijdgebrek en hoge kosten.

De gast designers zijn dames die mij voor 3 - 4 maanden helpen om voorbeelden te maken voor op de website. Ze ontvangen van mij regelmatig een pakket met nieuwe materialen om daar dus voorbeelden mee te maken. Ook maken zij voorbeelden voor de uitdaging die ik maandelijks hou. Mijn gast designers moeten in het bezit zijn van een Blog. Ik zal ze hier om en om aan u voorstellen.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten