CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 19 mei 2010

Mijn naam is Antoinette











Hallo allemaal,

Mijn naam is Antoinette en ik woon samen met mijn man en twee kinderen, een jongen en meisje, in Eindhoven . Ik ben al een geruime tijd actief in de hobbywereld . Ik ben begonnen als demonstratrice en doorgegroeit naar unitmanager van regio zuid- en midden Nederland . Daar heb ik ook Annette leren kennen.
Ik heb 5 jaar mijn eigen atelier gehad, maar ben per 1 januari 2010 daar mee gestopt, omdat ik net mijn tweede kind gekregen had en daar het druk mee heb.
En ik niet meer iedere avond van huis wilde zijn voor het geven van workshops. Dus heb ik daar een punt achter gezet, maar ik heb het altijd met veel plezier gedaan. Wel werk ik nu 9 uur in de week bij een heel groot blauw/ geel warenhuis waar iedereen wel iets van in huis heeft staan. Daar werk ik met heel veel plezier. Verder wandel ik graag met onze twee honden, maar koken is ook een grote hobby van mij. Toen Annette mij vroeg om deel te nemen aan het design team voelde ik me zeer vereerd. Zo dat was het weer en geniet van al mijn leuke dingen die we maken bij en met Annette.
Ik heb nog geen Blog, maar wat niet is kan nog komen, nietwaar?

Groetjes van Antoinette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten