CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 25 mei 2010

Mijn naam is Korrie

















Hallo allemaal,

Mijn naam is Korrie en ik woon met mijn man en drie zonen in Oldemarkt. Naast mijn werk als voedingsass. in het ziekenhuis heb ik al heel wat jaartjes ervaring in de hobbywereld. Enkele jaren geleden ben ik bij een bedrijf begonnen als demonstratrice en Annette was mijn unit manager. Zo ben ik eigenlijk met haar in contact gekomen. Als zij of ik grote groepen hadden tijdens het geven van een workshop dan hielpen wij elkaar. Zo is de band eigenlijk gegroeid. Ik ben regelmatig bij haar op een workshop te vinden of help haar als zij op een hobbybeurs staat. Toen ik werd gevraagd of ik ook bij het Design Team wilde dacht ik gelijk van "leuk". Je kan gezellig ideeën uitwisselen met elkaar en leuke dingen maken. Mijn hobby`s zijn kaarten maken, scrapbooking en computeren. Ik zal mijn best doen om hier mooie dingen te laten zien.


Groeten van Korrie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten