CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 1 november 2010

De nieuwe mini uitdaging (blijft bovenaan tot 1 november)












Hallo allemaal,

Op mijn eigen blog hebben jullie kunnen lezen dat er weer een nieuwe uitdaging is. Deze keer weer voor A Sisters Hope. Maak dus een kaart en gebruik de foto's die je van mijn blog kunt afhalen. Om jullie wat ideeën te geven zullen wij natuurlijk ook wat maken. De voorbeelden kun je hieronder zien. Wij hopen op vele kaarten, want deze stuur ik weer naar A Sisters Hope, zodat zij het kunnen verkopen. Tot 31 oktober kunnen jullie deze kaart opsturen naar mij , om mee te doen voor het scrappakket wat de winnaar van mij krijgt. Succes allemaal. Vergeet je niet om het logo op je blog te zetten, want er zullen vast meer willen mee doen voor dit goede doel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten