CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 16 oktober 2010

De nieuwe uitdaging bij Jolanda





Hallo allemaal,

Jolanda heeft mij gevraagd of mijn design team een voorbeeld wil maken met haar nieuwste ontwerp de "bloemenkaart". Hij is super leuk, ook als je geen SCAL of iets anders hebt. Zoals jullie weten werk ik niet met dit snijprogramma, dus ik heb hem gewoon met de hand geknipt. Gaat ook prima hoor. De designers hebben dit ook gedaan. Kijk hier naar de gemaakte voorbeelden. Vindt je dit ook leuk? Jolanda stelt dit snijbestand of als pdf bestand gratis beschikbaar. Klik op haar naam en zie daar hoe je hem kunt aanvragen en er is ook nog een leuke prijs mee te winnen. Succes.
Dit zijn mijn uitwerkingen.

Groeten van Annette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten