CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 12 december 2010

Gemaakt door Els

















Hallo allemaal,

Els had van mij deze week een kalender gekregen die wij om deze tijd van het jaar bijna dagelijks in de brievenbus ontvangen. Ook zij heeft het nieuwe papier van Marjolein gebruikt. Els had, toen wij op de Kreadoe waren ook wat vellen bij Marjolein meegenomen. Toen ik haar vertelde dat ik alle scrapvellen van marjolein in mijn assortiment nam wilde zij daar overal een velletje van. Dus dit is haar eerste creatie van het nieuwe papier.
Verder heeft zij gebruikt:
  • De materialen zijn papier van Marjolein ‘Medemblik en Hoorn’
  • Uiltje is van Kars Cardstock voor de pons en schaduw letters.
  • Cartridge Platin Schoolbook.
  • Cirkel pons van Make Me
  • Plakparels van Kars
  • En klemmetjes die ik beplak heb met papier van Marjolein.
Groeten van Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten