CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 16 januari 2011

Gemaakt door Hilde












Hallo allemaal,

Hilde heeft haar kalender voor de nieuwe challenge van het Duo-challenge blog ook klaar.
Onderstaand heeft Hilde mij erbij gemaild.
  • Ik ben begonnen met twee chipboard platen te snijden en met boekbinderstape aan elkaar gemaakt vanboven!
  • Dit chipboard heb ik vervolgens bekleed met tilda papier.
  • Toen heb ik met mijn crop-a-dile gaatjes gemaakt in het chipboard en in de kalenderblaadjes!
  • Ook links onder heb ik twee gaatjes gemaakt waar een strikje doorheen zit zodat de kalender niet wegglijd als je hem wegzet! (Je kunt hem hierdoor ook altijd nog weghangen of plat wegleggen)
  • De tekst “hip hip hooray” heb ik met de cricut gesneden uiteraard!
  • Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de cartridge “ sweet treats”.
  • Verder nog wat bloemetjes erop en de kalenderblaadjes bevestigen met ringen en dan heb je dit als resultaat!
Groeten van Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten