CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 25 januari 2011

Gemaakt door Hilde

















Hallo allemaal,

Hilde heeft deze kaart vast gemaakt voor Valentijn. Echt een kaart om naar een geliefd persoon te sturen.
Deze beschrijving heeft Hilde mij erbij gestuurd.
  • Cardstock voor de kaart en de harten
  • Tildapapier als achtergrond
  • Lintje, een bloempje en een tekststempeltje
Ik heb de hartjes uitgesneden met de cricut. Ook het frame is met de cricut uitgesneden , ik heb ook deze keer weer gebruik gemaakt van de prachtige cartridge “lacy labels”.
Ik ben bang dat ik een beetje verslaafd aan’t worden ben op deze cartridge!
Een lintje en een bloemetje erop en als laatst je tekststempeltje.
Klaar is je kaartje.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten