CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 20 juni 2011

Gemaakt door Els


Gebruikt: Nostalgisch plaatje

Basic Grey papier Marjolaine 2911
en verder wat roosjes
Creatable van Crealies
doily









Hallo allemaal,

Door een storing met mijn internetverbinding heeft het wat langer geduurd, voordat ik weer wat kon plaatsen. Sorry hoor.
Els had mij de nodige kaarten gemaild, maar door de techniek die het niet deed kon ik er helaas niks mee. Echt balen hoor! Maar zolang ik nu online kan ga ik proberen om de kaarten die Els mij de laatste tijd heeft gemaild om dit maar direct te plaatsen. Het zijn weer hele mooie kaarten geworden. Kijk maar eens.

Groetjes van Annette



Omdat ik aan je denk




Uit Creatief met kaarten zomer 2011 gemaakt.
Papier Marjolein Herman en Jaap
Bloem van Marjolein
Knoopje
Floss
Randponsen Martha Stewart
Letters Nellie Snellen
copic E 47 op de letters te kleuren






Kaartje met kaarsen

De kandelaar is van Marjoleine
Color Core
Catseye bruin
Embosfolder
Versa mark
embospoeder Opaque
lint


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dropkaart Henk

papier sassafras
Cartridge Platin schoolbook
Versamark
embospoeder
lint en kikker.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Een doosje uit het kadoosje

Papier van Basic Grey Marjolaine
Versa mark
Embospoeder white
witte pergamano pen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten