CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 18 mei 2010

Mijn naam is Cheryl.

Hallo allemaal,

Mijn naam is Cheryl, ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend in Swalmen, Limburg.
In het dagelijks leven, werk ik als docente Duits op een middelbare school in Limburg. Ik doe dit nu bijna 5 jaar en vind het nog elke dag leuk en een uitdaging (al zitten er ook wel eens dagen bij, dat ik geen zin heb haha). Om te ontspannen maak ik graag kaarten, ik scrap graag en ik vind fotograferen ook heel leuk. Andere hobby’s heb ik ook, zo skate ik en wandel graag in de bergen.
Ongeveer 3 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten. Toen voornamelijk 3d-kaarten en het borduren van kaarten. Sinds 2 jaar is hier het maken van scrapkaarten bij gekomen. Ik werk graag met stempels, copic markers, Derwent potloden en heel wat andere materialen. Ik vind het altijd weer een uitdaging om wat nieuws te verzinnen of nieuwe materialen te gebruiken.
Niet alleen maak ik kaarten, ik scrap ook heel graag! Mijn petekindje is dan vaak mijn inspiratiebron.
Toen ik een tijdje terug de oproep van Annette las, dat ze gast designers zocht, wilde ik hier graag aan meedoen. Ik heb daarvoor een kaart ingestuurd en kreeg vrij snel het berichtje of ik een mini-workshop wilde maken als extra opdracht. Ik ben toen gelijk begonnen en ben nu gekozen tot gast designer! Ik kon het eerst niet geloven, maar ben heel blij dat ik gekozen ben!
Het gaat om de periode mei tot augustus en het is de eerste keer dat ik in een designteam zit.
Ik ga mijn best doen, om jullie mooie creaties te laten zien!
Hierbij mijn ingezonden mini - workshop wat de nieuwe uitdaging gaat worden. Annette verteld jullie hier later meer over.

Groetjes, Cheryl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten