CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 7 augustus 2010

De nieuwe uitdaging (dit blijft bovenaan staan tot 7 augustus)












Hallo allemaal,

De WK uitdaging is weer voorbij en nu dus weer tijd voor de volgende. Deze keer zijn het er twee, namelijk de workshop van Maranda en van Chantal. Vraag de werkbeschrijvingen aan door mij een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com met als omschrijving "Workshop Maranda en Chantal" Anders valt je mail niet op tussen mijn 200 tot 300 mailtjes per dag die ik ontvang. Je bent niet verplicht om aan beide uitdagingen mee te doen, maar mag natuurlijk wel. Voor de workshop van Chantal heb je namelijk een Cricut nodig. Misschien heb je er zelf één of je vriendin of je koopt kant en klare gesneden figuren via internet. Alles mag mits je werkstuk voor 90% gesneden is door de Cricut. Zet in je omschrijving welke cartridge je hebt gebruikt. Je kunt je creatie inzenden tot 7 augustus 24.00uur. Op deze dag ben ik namelijk jarig en mijn visite heeft de gewoonte nooit voor 03.00uur naar huis te gaan. Haha, dus dan kan ik makkelijk de winnaars nog bekend maken. Voor iedere workshop wordt er een winnaar gekozen. Die van mij een mini scrappakket thuis ontvangen. Dus doe je best. Succes allemaal.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten