CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 21 september 2010

Gemaakt door Hilde.

















Hallo allemaal,

Hilde heeft een heel leuk Halloween tasje gemaakt. Natuurlijk heeft zij ook de stempels van Jolanda gebruikt. Ik had hem al naar Jolanda gemaild, maar kwam er achter dat ik hem nog niet hier geplaatst had. Bij deze dus. Dit is het verhaaltje wat Hilde erbij geschreven heeft.

ik heb een papieren zakje genomen en er bovenaan wat afgeknipt
daarna met een randpons van martha steward (iron fenche) de bovenkant geponsd
het papier dat ik gebruikt heb is cardstock en dessinpapier van basicgrey!
het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met copics!
het zakje daarna gevuld met heerlijke herfst bonbons en klaar is je kadootje!

Groeten van Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten