CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 16 november 2010

Gemaakt door Hilde

















Hallo allemaal,

Hilde heeft deze kerst-vouwkaart met raampje gemaakt. Het ontwerp is van Jolanda. Hilde heeft mij de volgende werkwijze gemailt.

Ik heb de mal van Jolanda overgetrokken op making memories papier (falala).
Hierna heb ik de lijntjes gerild en het raampje uitgesneden.
met behulp van mijn cricut en gypsy heb ik het engeltje uitgesneden uit glitterpapier.
Dit engeltje heb ik vervolgens op een rondje geplakt, waarvan ik een kerstbal heb gemaakt.
Rond het kaartje heb ik een lintje aangebracht met daaraan een touwtje met bedeltje.
De cartridge die ik gebruikt heb is de christmas cartridge die je nu gratis kunt uploaden op je gypsy.

gr, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten