CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 november 2010

Gemaakt door Hilde














Hallo allemaal,
Hilde is momenteel bezig met haar kerstkaarten. Deze heeft zij gemaakt met de Cricut. Op deze kaart kun je goed zien dat eenvoud ook erg mooi kan zijn. Onderstaande heeft Hilde mij gemaild als extra info.

Ik heb craftcardstock gebruikt voor het kaartje, deze is 9.5 cm op 9.5 cm
met behulp van de gypsy heb ik een sneeuwster uitgesneden met mijn cricut.
Hierbij heb ik de cartridge "christmas" gebruikt (deze kun je gratis uplouden)
Ik heb een strookje gesneden uit blauw-grijzig cardstock en er een randje uitgeponsd.
De randjes heb ik bewerkt met rode inkt.
Hierna bevestig je de sneeuwster met een brad op het strookje en dan op je kaart.
Onderaan zet je een tekst ook met rode inkt!
Hier en daar wat glitter en klaar is je kaartje!

Groetjes van Hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten