CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 11 februari 2011

Gemaakt door Korrie












Hallo allemaal,

Korrie heeft deze kaart voor Valentijn gemaakt. Ik had deze basiskaart gemaakt met mijn Gypsy en Cricut. Toen Korrie bij mij was heb ik haar gevraagd of zij deze kaart verder wilde decoreren. Natuurlijk wilde zij dit wel en dit is het resultaat geworden. Mooi is hij geworden toch?
De kaart heb ik als basiskaart in mijn Gypsy staan. Ik heb de tekst toegevoegd met Platin Schoolbook en het hart staat op Lacy Labels. Ik heb eerst de Cricut alles laten tekenen en toen de stift vervangen door het mesje. De basiskaart die op tab 1 staat heb ik uigesneden.
Korrie heeft hier het papier van Marjolein gebruikt. Een lintje en een randpons van Martha Stewart. En als extra de twee knoopjes in hartvorm op de voorkant.

Groetjes van Annette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten