CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 12 januari 2012

gemaakt door Henriette

Hallo allemaal,

Henriette is voor de kerstdagen een trotse oma geworden. Voor de geboorte van haar kleindochter heeft zij een jurkjes slinger gemaakt. Is hij niet beeldig. In het echt is hij helemaal super. De naam heeft zij op twee kanten gemaakt, dus wat je binnen ziet, zien de mensen aan de straatkant ook. Zij heeft dit met de Cricut gesneden en met wat hulp van de Gypsy. Ik vind dit zo'n schattig jurkje en wilde die natuurlijk ook hebben. Laat ik nu net deze cartidge niet hebben. Balen hoor, want ik dacht dat ik er al genoeg had, maar blijkbaar dus niet. Ik ga hem zeker bestellen.
Verder heeft zij gebruik gemaakt van:
  • Cardstock wit en donkerrood
  • Design papier
  • De cartridges zijn Kate's ABCs en Plantin Schoolbook
  • Lint
Groeten van Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten