CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 1 januari 2013

Gemaakt door Linda


Hallo allemaal,

Op het Annette's Creafarm blog is ook de nieuwe challenge begonnen. Linda heeft haar voorbeeld mij gemaild, maar ik heb wat ruzie om deze foto's goed te plaatsen. Wat ik ook doe, hij blijft zijwaarts staan. als iemand weet hoe ik dat kan veranderen dan hoor ik dat graag.
Zij heeft weer gebruik gemaakt van het nieuwste design papier uit de webwinkel
Zij heeft het volgende gebruikt:
  • Roze cardstock 
  • Scrappapier van Papermania Do Crafts en van Carta Bella Paris Girl
  • Roze lint met witte stipjes
  • Witte plak letters Nellie Snellen
  • Stukje klittenband
  • Het uiltje komt uit de Silhouette store en het takje is een stans van Noor design van Joy
Groeten van Annette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten