CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 13 juni 2010

De nieuwe uitdaging (dit blijft bovenaan staan tot 13 juni)


Hallo allemaal,

Vandaag is de nieuwe uitdaging van start gegaan. De designers hebben ook de opdracht gekregen om deze te maken. Ik heb nog niet van alle designers hun voorbeeld gekregen, maar die dit wel gedaan hebben zal ik natuurlijk hier laten zien. Ze zijn weer stuk voor stuk erg mooi geworden. Natuurlijk heb ik ook gezellig meegedaan.

Hieronder nog even de info:
De nieuwe uitdaging wordt de mini-workshop die Cheryl voor mij gemaakt heeft. "De verborgen luikjeskaart" Vraag de werkbeschrijving aan bij info@annettescreafarm.com ondervermelding van "Mini-workshop Cheryl" Lees de werkbeschrijving goed door en leef je uit. Je materialen keuze is geheel vrij, maar de basiskaart moet het zelfde zijn! Heb je hem klaar, maak dan een duidelijke foto en mail deze naar info@annettescreafarm.com voor 12 juni 2010. Op 13 juni kiezen alle designers en ik de winnaar uit die een mini-scrappakket ontvangt. Uiteraard ben je ook volger van ons designers team blog. Succes!

Groeten van Annette

2 opmerkingen:

  1. Oeps !!!
    Ik zie dat mijn kaartje vandaag af moet zijn !!!!
    Ik ben bang dat ik dat niet ga redden !!!
    Ik ben al een heel eind, maar vandaag zijn de kampioenschappen Boogie woogie en Rock en roll.
    En daar ben ik heel de dag zoet mee.
    Ik stop nu gelijk met bloggen en probeer hem af te krijgen........
    groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben toevallig op deze site terecht gekomen maar ga hem zeker vaker bezoeken wat een leuke site.
    En het kaartje is ook geweldig is het mogelijk om de beschrijving nog te ontvangen? Vind het echt leuk en appart.

    Groetjes Claudia

    c.m.dissel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen