CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 14 juni 2010

En de winnaar is ........?


















Hallo allemaal,

De stemmen zijn binnen. Vandaag had ik een workshop van 10.00 - 17.00uur dus geen tijd gehad zeg maar om eerder alle stemmen te tellen of om een berichtje te plaatsen. Maar ik zal jullie niet langer inspanning houden. Maar natuurlijk wil ik eerst iedereen hartelijk bedanken voor jullie aanvraag voor deze workshop van Cheryl. Helaas zijn er altijd meer mensen die hem aanvragen dan weer terug sturen. Maar goed, is niet anders. Iedereen bedankt die hem gemaakt heeft, jullie hebben allemaal er mooie kunstwerken van gemaakt. Bedankt. Maar helaas kan er maar één de winnaar zijn. De stemmen zijn geteld en deze waren voor meer dan de helft voor ...............


Christa


Gefeliciteerd met je mooie huwelijkskaart. Kun je mij je adresgegevens mailen, dan kan ik er voor zorgen dat deze week de prijs naar je toe komt.
Binnenkort komt er weer een nieuwe uitdaging dus hou dit blog in de gaten.

Groetjes van Annette

6 opmerkingen:

  1. JOEHOEE ik zie dat ik heb gewonnen te gek hoor ben super blij bedankt hoor , Annette ik ga je zo mailen , super xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Christa! Een erg mooie kaart!

    Groetjes, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Christa!
    Spijtig genoeg heb ik geen tijd gehad om deze kaart te maken, maar heb hem ook aangevraagd.
    Sorry, ik ga heb proberen alsnog te maken hoor ;)
    Bedankt voor de leuke wedstrijd!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Christa. Super mooie kaart!!!

    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Christa. Super mooie kaart!!!

    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk meid
    veel plezier met pakje

    BeantwoordenVerwijderen