CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 21 mei 2010

Mijn naam is Elly.


















Hallo allemaal,

Mijn naam is Elly en ik woon samen met mijn man en onze twee kinderen, een dochter en een zoon, in Friesland.

Al heel lang ben ik creatief bezig, eerst voornamelijk borduurwerkjes, maar eigenlijk heb ik in de loop der jaren al heel wat technieken uitgeprobeerd. Kaarten maken en borduren doe ik met de regelmaat van de klok. Maar sta zeker ook open voor andere en nieuwe technieken.
Verder vind ik het fijn om af en toe een goed boek te lezen, heerlijk een eindje te fietsen en van de natuur te genieten. Toen Annette mij de vraag stelde of ik in haar Design Team wilde, vond ik dat een hele eer, en ik hoop dat ik een leuke bijdragen kan leveren. Ik heb er in ieder geval reuze zin in! Ook ik heb geen Blog, tenminste nog niet maar wie weet?

Groetjes Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten