CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 22 mei 2010

Mijn naam is Maranda

















Hallo allemaal,

Ruim 5 jaar geleden ben ik begonnen met 3D kaartjes maken en toen ben ik overgegaan naar borduren maar dat was voor een kortere tijd.

Van mijn zus heb ik leren Scrappen en dat vind ik nog steeds een hele mooie hobby, vooral inkleuren met de Copics ben ik verslaafd aan.
In mijn dagelijkse leven werk ik als leidinggevend schoonmaakster, ik heb het daar reuze naar mijn zin, er hangt daar ook een hele leuke werksfeer.
Ik hou van wandelen en ik geniet van het dagelijkse leven.
Op het Blog van Annette las ik dat zij op zoek was naar gast designers.
Ik heb mij opgegeven. Al snel kreeg ik een berichtje terug of ik dan een mini workshop wilde maken. Dat heb ik ook gedaan.
Ik kon het niet geloven, ik ben gast designer, ik heb gewonnen!!!
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een gast designer ben geworden. Het is van mei tot eind augustus. Zo’n 4 maanden. Ik zal mij uiterste best om iets moois van te maken. Ik heb een Blog het adres staat aan de linkerkant hier.

Groetjes van Maranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten