CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 23 mei 2010

Mijn naam is Janke

















Hallo allemaal,

Mijn naam is Janke en ik ben getrouwd met Durk en we hebben samen twee prachtige dochters. Sinds enkele maanden zijn wij Bake en Beppe geworden van een kleindochter. Na een jaar of 5 in het buitenland te hebben gewoond zijn we in Bontebok gaan wonen wat in Friesland ligt. Durk heeft ons eigen huis gebouwd en we willen er alletwee nooit weer weg. Wij wonen hier prachtig. Ik werk drie dagen per week bij een pakketdienst, daarnaast nog een aantal uurtjes per week in de thuiszorg en in mijn vrije tijd zit ik in mijn knutselhokkie. Een heerlijk afwisselend leven dus. Samen met ons wonen hier ook nog 2 katten, een hond, een kip, een haan, en een aantal schapen. Materiaal genoeg om te scrappen dus, maar ik mag ook heel graag een kaartje maken, Na een drukke werkdag is het heerlijk om een kaartje te borduren. Ik knutsel graag en stiekum ben ik ook wel een beetje trots op mezelf dat ik voor het DesignTeam gevraagd ben. En nee, meer hobby s heb ik niet......probeer wel eens wat uit, maar ik kom altijd weer in mijn knutselkamer uit.....alhoewel een leesboek me ook wel eens in de stoel voor de kachel houdt.
Ik bezit nog geen Blog maar wel een Picturetrail pagina.

Groetjes van Janke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten