CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 24 mei 2010

Mijn naam is Els.














Hallo allemaal,

Mijn naam is Els en ik woon met mijn man Joop en onze hond in Ruinen. Samen hebben wij een dochter.Scrappen doe ik nu drie jaar en maak graag lay-outs en gebruik daarbij vaak de foto`s van mijn kleinkinderen, maar ook van onze wandel- en motorvakanties. Minialbums en kaartjes maken doe ik ook graag en sinds vorig jaar heb ik het inkleuren van stempels ontdekt met de Copics. Ook een verslaving van mij. ;-)
Met Annette ben ik in contact gekomen via een Yahoo groep waar wij beiden lid van zijn. Voor deze groep gaf Annette regelmatig een Cropmiddag en daar ben ik altijd van de partij. Regelmatig heb ik meegedaan aan uitdagingen of wedstrijden en ook nu met het 10 jarig bestaan van Creafarm. Deze keer kon je aangeven of je gast designer wilde worden bij Annette`s Creafarm en ben ik deze uitdaging aangegaan. Alles wat ik maak doe ik met veel plezier en doe gewoon mijn best.
Toen Annette mij vertelde dat ik de wedstrijd had gewonnen duurde het 3 dagen voor ik echt kon geloven dat ik gewonnen had, maar toen zij mij ook nog vroeg om gast designer te worden kon ik het helemaal niet geloven. Ik ga deze uitdaging natuurlijk aan en ik hoop dat ik voor jullie mooie dingen mag maken. Mijn nieuwste uitdaging is het hebben van een Blog. Dus lijkt het je leuk om nog meer werk van mij te zien?
Kijk dan op mijn Blog hier aan de linkerkant te vinden.

Groetjes van Els

1 opmerking:

  1. dat is echt leuk dat iedereen zich mag voorstellen. Voor iedereen veel succes.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen